våffelkalas och körövernattning!


igår var det tonår, vi gjorde våfflor och mumsade på, våra vart helt klart bäst, men vi tjejer är ju lite bättre så.
Sedan hem och se slutet på let´s dance, inte riktigt den jag ville skulle vinna, men Jessika var bra hon med ;)


Idag började jag med att klockan 10 bege mig till missionkyrkan och träffa en av mina favorittjejer, nämnligen min sötnos Andréa, hur länge sen var inte det? Sedan sjöng och dansade vi hela dagen och slutade inte förrens nyss, då jag bad om att få gå hem och duscha eftersom jag inte hade trott att jag skulle bli så svettig av att dansa. Så nu är jag fräsch och ska alldeles strax blåsa håret och sedan gå tillbaka. Sen blir det pizza och körslaget och sen bara att prata igen dom månaderna vi inte har träffat varandra! :) Vi hörs!


Sikken gammal bild jag hittade i arkivet, Men hon är lika fin nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0