31:29


Igår kom jag hem vid halv fyra och gick direkt upp till mamma för att fika. Sen gick jag hem vid hav fem och bytte om och fixade lite hemma innan jag gick bort till församlingshemmet för att åka till våruset. Där sprang jag 5km (som om det inte var tillräckligt med coopers alltså) på 31 minuter och 29 sekunder, den ni! Jag är ännu en gång stolt till tusen. Nu måste jag skynda mig till skolan, vi hade sovmorgon och jag har världens bästa mamma som skjutsar in mig och Jennie till skolan nu istället. Min sovmorgon försvann dock eftersom min pappa glömde att ta med Amanda till degerfors där Amanda skulle ta en buss till Karlstad. Amanda var minst sagt glad och därav vaknade jag en timme innan jag hade behövt, men jag fick ligga och dra mig i en timme till, så jag ska inte klaga. jaja, nu kom bilen, Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0