Det börjar ta sig, det känns grymt!




Högen med kläder har minskat kraftigt och golvet börjar synas, okej, där tog jag i, golvet har synts hela tiden ;)

Mitt dåliga humör har försvunnit med vinden, så den är väl några mil härifrån, eftersom det vägrar sluta blåsa! Vilket är ganska bra eftersom då slipper jag få ångest för att jag inte kan vara utomhus eftersom jag ska städa, men det räcker nu, det har blåst hela veckan nu! jaja, ikväll åker ansiktsmasken på och spa för mamma med amanda, härligt! Mitt ansikte ser förstört ut, kanske för att jag åt choklad i mängder i fredag, duktigt filippa. Annars så säger jag inte nej till att ha sovmorgon imorgon, sen att jag har världens bästa mamma som skjutsar in mig och Jennie senare då så vi slipper ta bussen iallafall, det är underbart. Nu ska jag fortsätta med mitt, vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0