Det här med att prioritera.


Vad är detta? fjärde inlägget idag? Jaja, vill man inte städa så vill man inte helt enkelt, fast jag har faktiskt städat lite!


Mamma vill att jag ska ta en klänning, jag vill ha en annan. Ovanligt? nja, kanske inte. Dock så ville jag ha den klänning mamma vill att jag ska ha innan jag hittade den nya, hängde ni med? haha. Vi får väl se, båda är väldigt fina, båda passar till skorna, den ena är enkel och sitter löst (inte en tajt klänning alltså) och den anda är mönstrad, ganska enkel och tajt. För er som inte läste inlägget häromdagen och undrar, hade hon inte beställt en klänning til skolavslutningen redan? Jo, och jag fick den också, provade, konstaterade att det lika bra kunde ha varit en large. Detta var dock extra small och den minsta storleken. Så nu är jag igång med att leta klänningar igen - lagomt surt. Nu ska jag fortsätta med fin städningen i garderoben och sedan om jag hinner börja med rummet också. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0