Glädjen är på min sida idag!


Orientering, sprang med killarna idag, kändes skönt att få reda på att kontrollen faktiskt var felplacerad. Nu är ju dock alla godkända i idrotten eftersom ingen i klassen klarade provet, trodde vi, men nu visar det sig ju att kontrollen var felplacerad. Vilket gör att jag och dom andra som hade alla kontroller rätt förutom den felplacerade är godkända! Gick iallafall förbi den kontrollen idag, detta innan vi fått det bekräftat att kontrollen var felplacerad, kände fortfarande att nejnejnej, jag vill hitta den! Fast jag följde snällt med killarna till nästa kontroll. Det var en glad tjej som gick till fysiken efteråt alltså. Nu ska jag - helt oväntat - städa, nu är det faktiskt inte mycket kvar. Sen om det inte hade blåst så in i helvete så hade jag gärna satt mig i solen med en bok. Dock verkar det som om det inte är storm i hela sveriga, för hos Kenza vart hon nu bor, så verkar vädret vara strålande, bara sol, ingen vind, det verkar så iallafall. Vi hörs!


Vet inte om jag lagt ut den här bilden förut, mycket möjligt, självporträtt iallafall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0