Känner för att skriva, bara skriva.


Varnar för ett absolut tråkigt inlägg med saker som ingen männska borde bry sig om, men jag känner för att skriva, jag tror det är detta som är "skriva om allt mellan himmel och jord"



Nu har jag läst ni vet, dom kända modebloggarna, och som vanligt så suckar jag bara över att jag inte ser ut så, att jag inte klär mig så, och att jag inte har några pengar att åka och shoppa för. Just precis för att jag är en slösa av dess like. Hursomhelst så tänkte jag att jag antingen tittar in på hemsidor efter kläder bara för att jag redan deppar nu, eller så gör jag inte det och går upp och umgås, för jag tror det har kommit folk till oss, jag tror jag hörde lite nya röster. Funderar också på att kolla igenom bildarkiver "våren 2011" och kolla om jag kan hitta några bilder som jag inte visat här i bloggen, men det är bara om jag orkar, annars kanske det kommer upp till veckan, eller inte alls. Vi går också bara tre dagar denna vecka, torsdag-fredag är vi lediga, sen är vi lediga på måndagen efter där också, vi blir alltså lediga i fem dagar, inte helt fel. Skulle inte heller vara helt fel om jag hinner bli klar med all städning tills dess också. Vilket jag helt klart borde vara, nu tror jag att det får räcka, haha. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0