man är glad fast inte alls.


Jag borde vara glad, jag borde verkligen det, men jag har en av mina kända depperioder just nu, och då är ingenting bra, jag hittar fel i allt, trots att en del saker är så perfekta. Jag ska göra mitt bästa att inte göra deppinlägg.


Hur glad blir man inte när våran mentor ger oss en och en halv timmes sovmorgon på fredag, för att hon är rädd att vi missar vårshowen annars, hehe. Vårshowen ja, just det, jag funderar på att kanske börja plåga grenade nu, med tanke på att jag har glömt vissa delar av låten, och genrepet är imorgon, hrmf. Men ja, och att min mor kanske kan skjutsa in mig och Jennie till skolan på fredag också, men jag skulle inte bli förvånad om jag måste vara där en halvtimme, timme före iallafall, så jag missar säkerligen sovmorgonen. Men jag är åtminstone en aning taggad, lite iallafall. Nu måste jag iallafall städa, för mamma kommer hem om en halvtimme och rummet ser fortfarande ut som, ja. Vi hörs!

Förresten, vad fasen menar tv4 med att sluta med blue bloods, iehurfierhuferiqfjru på dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0