Rummet har varit i bättre form.




Kom hem från bussen nyss, och min mobil var äntligen tillbaka, kändes grymt att ha den igen. Beroende? njaaa.


Vill så gärna, så hemskt mycket nära fylla på min mobil, men meningen med det är ganska meninglös, pappa har beställt mitt nya kontantkort och därmed telia årskort, vilket inte betyder någonting annat är gratis sms enligt mig! Glädjen är total. Kanske borde jag också fortsätta städa? Hann ju inte riktigt med allt igår, när jag upptäckte att klockan var tio och att jag skulle duscha. Så dagen består väl av städning, sedan lite kemi, jag rååkade glömma boken i skolan, fast jag tror att jag kan allt i allafall. Kemi provet, godkänt, biologi provet, godkänt, matteprovet, godkänt, SO-provet, ?. Får väl reda på SO provet imorgon, känns ganska grymt nu iallafall. Nu ska jag ta kladdkaka, lyssna (fortsätta lyssna*) på musik (veronica maggio*) och städa. Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0