så trött på alla beslut.


alltså, jag får knäpp. Antingen tar jag en ansiktsmask ikväll eller så har jag kvar det lilla (miniminiminimala) solbrännan jag har fått och hoppas att mitt ansikte ser mänskligt ut någon dag, ut smink vill säga? Ska jag sätta mig utan musik och sola, eller ska jag sitta kvar här på altanen och ha det allänt skönt med musik? Ska jag plugga tyskaglosor eller ska jag göra det imorgon i bussen?


kemiprovet gick iallafall bra, och jag kände aldrig den där läskiga provkänslan, kanske var jag så säker att jag skulle få IG att jag inte brydde mig? Nu var provet iallafall lättare än vad provhäftet visade, så jag tror jag är godkänd. Annars så går jag väl snart ner och lägger mig och solar, om jag har tur så håller internet ner till gården. Tiden gick snabbare än jag trodde igår, och jag var tvungen att raka benen och så tills idag, så när jag var klar orkade jag inte sätta mig och fixa bilder. Får se om det blir idag istället. Vi hörs! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0