Sitter jag här och känner mig dum


Jag och Agnes har sjungit "svartskalle stoltast i staden, spritt språngande galen" i en vecka nu. Hon har fortsatt på en ny text sedan medans jag har upprepat det en gång till. Samma fel, i en veckan. Nu, sisåhär efterblivna, har jag kommit på att jag sjunger på isons&filles medan Agnes sjunger på Daniel Adams-Ray. Jo, är vi smarta typer eller vad? Kom hem för ett tag sen, åt mat och nu ska jag för en gångs skull kanske lägga mig tidigt, eller ja. Imorgon är det fredag, och hur grymt känns inte det? Ännu en vecka borta, det känns bra, men samtidigt, jag skickar efter min nya klänning imorgon, och skorna måste vi beställa också, om man tänker så, nej, det känns hemskt! Nu ska jag återgå till att plocka i rummet, ovanligt? nej. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0