skolavslutningsklänning.


Jag har just sugit i mig lite insperation ifrån Nevnarien, som förövrigt är min favoritblogg. Hennes länk finns i menyn under "länkar" där tillsammans med min syster. Ja, varför min syster finns där är av just det faktum att hon är min syster. Dagen har väl inte bjudit på någonting extra, förutom det att det nu bara är två dagar kvar tills biologiprovet och coopers (coopers kommer förövrig gå dåligt, eftersom vädret inte riktigt tillåter mig att komma ut och springa, eller så är det bara en andledning att skylla på, men ja, ut kommer jag inte) att vi sedan fick gå och plocka upp skräp idag istället för att ha syslöjd gjorde mig väl kanske inte helt överlycklig. Sen väntade jag på bussen med Robin, fast jag satt på ett bord och han var med niorna, men han ville så gärna kalla det för att vänta tillsammans, så jag får väl skriva det. Sen när jag kom hem så satte jag mig vid datorn med kladdkaka i högsta hugg för att kolla skolavslutningsklänning, men det gick lika bra som igår, inte alls. Nu ska jag plugga biologi tillsammans med en kopp te och se om jag kan lära mig någonting, sen ska jag duscha och sedan kolla på "blue bloods". Sen är det ju onsdag idag, och det betyder att jag ska laga mat, men vad vet jag inte än, får väl se vad jag hittar på. Vi hörs! ;)


Andréut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0