Tiden räcker inte till.




Vet inte om jag egentligen har tid med ett inlägg, men kör till!

Dagen har inte bjudit på någonting extra mer än att jag tog ett långt mycket varmt bad förut. Sedan har jag mest fixat mig och ska nu dra tillbaka in till degerfors. Där ska jag sjunga, samma låt, annat ställe. Det var egentligen till detta jag skulle sjunga, sen blev det bara att jag sjöng det till vårshowen med. Nej, nu ska jag packa - håll i er - min gamla digital kamera och sen självklart systemisen. Men tänkte att denna gång ska jag filma och inte ta 628 MB, helt seriöst, när jag filmade med systemisen så tog filmen exakt så mycket plats, annars tar jag väl kort och sånt med system kameran. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0