Bara ynka 800 ord


Har haft en fin dag med min Andréut, pratade skrattade för det mesta men hann även med att göra ett par kakor. Var ett tag sen jag träffade den tjejen så vi hade en hel del att prata om. Just nu sitter jag i köket som sällskap till min syster som skriver en uppsats som måste innehålla minst 800 ord. Vet dock inte om jag är något bättre sällskap eftersom jag mest sitter och kollar bloggar. Ikväll är det jag som står för middagen, flygande jakob, finns inget godare! Imorgon kommer Agnyplopp hit och gör mig sällskap fram tills på söndag någon gång, saknat den tjejen! Nu ska jag sätta fart så vi får mat i magen ikväll, vi hörs! 
.
Bilder får ni senare, har inte lagt in bilderna ifrån igår än men ska försöka göra det ikväll. Ska även berätta om mina dagar i Riga någon dag också, har helt glömt det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0