Farsdag


Vaknade för kanske en timma sen, tog en snabb dusch och gick sedan ut i köket och firade morfar på farsdag som kommit hem över dagen. Vädret är lika dåligt som igår men jag ska ut och fota idag, är trött på vädret nu. När jag åker på morgonen till skolan så är det mörkt. När jag kommer hem så är det så gott som mörkt redan, och på helgerna så är det mulet och kallt ute, och då blir bilderna bara tråkiga. Alla löv och fina färger är borta, så nu tycker jag att snön lika bra kan komma. Ska fixa mig nu sen springer jag ut och fotar lite, vid tre ska vi fira farfar och pappa tror jag, och vid fem så är det gudtjänst och sedan SKULL, ska försöka uppdatera någon gång innan och sen hörs vi på kvällen, puss!
.
Grattis på farsdag alla pappor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0