Förbannade matte


Blir så arg att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Båda delarna på provet gick jättebra, kände mig säker på allt, sen sista frågan på b-delen, helt omöjlig. Nog om det. Har nyss fått tillbaka värmen i kroppen efter att ha varit ute och fotat med Emmie, fast denna gång var det jag som fick leka modell. Behövde ju som jag sa en ny header eftersom jag gått och bytt hårfärg, sen så är den jag har nu väldigt suddig och konstig, måste ha blivit något när jag förminskade den. Hur som helst så fick vi några bra bilder, och dom får fungera så länge. Förövrigt så ringde Amanda nyss och meddelade att hon hittat mina skor, överlycklig tjej! Senare tar jag mig nog till min gamla skola för att kolla på någonting min lillasyster har gjort, vet inte riktigt vad dock. Vi hörs!
Tagen av Emmie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0