Godmorgon!


Godmorgon!! Ligger just nu i sängen och tittar på How I Met Your Mother, kan inte prata heller hehe. Eller jo, det kan jag väl, men låter som en kille i målbrottet. Skull igår var det roligaste jag varit med om på lääänge. Vi var inte alls många och det var en massa gamla som hälsade på så vi lekte bara en massa lekar! Länge sen jag skratta så mycket! Efteråt stod vi utanför och prata ett tag, och jag blev lite halvt misshandlad av Oskar som fick för sig att slå mig jättehårt på armen precis där nerven sitter, flera gånger. Men jag tycker väl om honom litte granna iallafall. Tog bara sällskap med Anni hem eftersom Martin och Sebbe fick skjuts. Kul var det iallafall! Idag har jag absolut ingenting som står på schemat, borde egentligen bara vila hela dagen så att jag blir helt frisk. Är trött på att vara halvsjuk. Ni vet sådär sjuk så att man mår ganska dåligt konstant men ändå har orken att göra lite grejer så länge man tar det rätt  lugnt? ASJOBBIGT!!!! Så jag borde ta den här dagen till att vila. Men vill samtidigt göra nåt, träffa roliga människor osv... Blä. Whatever, kommer sluta med att jag är forever alone hela dagen iallafall om jag känner mig själv rätt, nu ska jag försöka äta nåt, kan typ inte svälja såhär på morgoneeeeen, depp. pussar från agnyplopp!
P.S glöm inte att min bästis som har den här bloggen kommer hem ikväll, kraaaaaaam! D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0