I min hand


Efter att ha haft ett matteprov - som var lite för lätt - gjort klart mitt svenska prov, bakat småfranskor och kollat på en so-film så sitter jag nu i min säng med en kopp varm choklad. Skrev matteprovet på en kvart och då tog jag det ändå väldigt lugnt. På mat&bak blev det mjölkrig - som jag inte medverkade i - men bröden blev goda och vi skrattade en hel del. När jag kom hem fann jag min nya jacka liggandes på soffan, och den passade, lycka! Innan mörkret föll hann jag även ut för att fota den fantastiska solnedgången. Nu ska jag checka matteboken för att imorgon göra ännu ett matteprov - gissar på att det är aningen svårare, hatar hatar hatar matte över allt annat. Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0