Kort från mig..


Har intagit platsen framför datorn i två sekunder. Hinner inte skriva långt, har en kladdkaka inne i ugnen som ska ätas upp senare. Ska tillbaka till skolan snart och ha avskedsfest, för imorgon åker tyskarna hem. Kommer sakna Lucy, har varit trevligt att ha någon här hemma att prata med hela tiden, men ska också bli lite skönt att återgå till sina vanor - typ sitta vid datorn. Stockholm igår var asnice, fick med mig ett halsband, en ring, en earcuff och en tröja hem, behövde ju som sagt smycken till trivsel. Är nöjd, och provade nyss hela klädseln tills imorgon, och allting matchade, herregud vilken ångest jag har haft, känns så otroligt skönt att ha allting klart! Imorgon gäller det, blir nervös av att bara tänka på det, fick sångförbud i måndags - vet inte om jag nämnde det - och har faktiskt hållt det, det är bra gjort för att vara mig! Nu hoppas vi att jag klarar tonen imorgon! Jaja, nu ska jag fixa mig lite innan vi åker, tschüss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0