En massa bra nyheter


Hade en riktigt bra dag i skolan, skrattade ovanligt mycket, fick reda på en massa bra nyheter, som att jag slutar antingen halv elva nästa torsdag, eller halv ett, hur som helst väldigt tidigt! Och det är trivsel då, underbaaaart! Fast andledningen till att jag är en överlycklig tjej är för att vi får följa med till Stockholm, total lycka! Var på utvecklingssamtal idag, gick riktigt bra! Min uppdatering var bland dom sämsta idag, jag vet, men har inte haft tid och inte orkat. Ger er världens ointressantaste bild och säger godnatt, för detta är förmodligen det sista ni hör av mig idag, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är sjukt söt och intressant!;D

2011-11-17 @ 23:13:30
Postat av: Filippa

Sv; Tack du! :)

2011-11-18 @ 17:19:20
URL: http://filippadavida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0