När livet är som bäst


Älskade allergi, försvinn och kom aldrig mer tillbaka!
Jag som aldrig någonsin varit allergisk mot något lyckas bli allergisk mot lillasysters söta fluffmarsvin, dock endast om jag gosar med dom. Förut satt jag och kollade när lillasyster höll på med dom och alldeles nyss busade jag med lillasyster, vilket kanske inte var det bästa. Hon luktade marsvin men det tänkte väl inte jag på, nu kliar mitt öga något otroligt och jag snorar, kul!
Livet känns dock så mycket bättre eftersom jag äter bubbelchoklad - maria? - och kollar hur bra Pan Am egentligen är, satsar på att det är grym, eller ja, hoppas det. Att jag fortfarande inte städat klart glömmer vi ett litet tag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0