Räkna med det!


Ni får klara er på min dåliga uppdatering, men vill inte sitta vid datorn när Lucy är här - rättelse ifrån dom andra inläggen, hon kallas Lucy oftast, men även Anny ibland, så jag har nästan skrivit fel - Jaja, vi har varit i Karlstad idag, hade skitkul, skrattade, sjöng, lärde känna dom lite bättre och så. Fick med mig en poncho hem, blir nog den till trivsel också. Det gick bra med filmen igår, blev lite spänt hela kvällen, men det gick bra ändå, hon är verkligen supertrevlig, haha! Fick en stor påse med saker, smink, godis, hårprodukter osv av henne, seriöst världens sötaste tjej! Imorgon väntas skola för min del och Lucy följer med mig till skolan men därifrån åker tyskarna i sin egna buss till Karlskoga och gör lite aktiviteter. Ska försöka att sluta prata engelska, haha, när jag sa tack till tjejen i kassan sa jag thank you istället för tack, så kan det gå! Vi hörs!
EEmmie har gått och blivit rödhårig, spännande, haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0