Säsongspremiär


Skidor på tv. Lycka. Total lycka. Är så förbannat glad, blir alltid glad och se dom svenska åkarna i tvrutan igen. Har börjat redan så ska skynda mig skriva lite. Är lite mer skrivsugen idag än vad jag var igår, var inte på toppenhumör direkt. Om vädret tillåter mig så ska jag nog ut och fota lite idag, inte självporträtt eller vanliga porträtt utan fota lite allt möjligt. Så att jag har något att visa er. Efter skidorna ska jag ta och hoppa in i duschen, eller kanske ta ett långt varmt bad, får se. Annars så är planerna för idag inte så många, kanske bakar någonting. Skulle egentligen ha träffat Agnyplopp och sova där, men hon skulle göra någonting annat så jag får klara mig utan henne den här helgen. Jaja, vi hörs!
Min syster sa att detta var en bra bild, jag håller inte med men det är i alla fall en bild. Hatar hatar hatar mitt leende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0