Skidor på tv


Funderar på att gå ut och fota idag, men måste övertala Amanda att följa med ut då också. Vill inte ta självporträtt, orkar verkligen inte med stativ, reflexskärm osv. Får se hur det blir, får hoppas vädret är lika bra imorgon också, är inte på något vidare humör idag. Upptäckte igår när jag låg i sängen att jag fått fina röda knottriga utslag över hela armarna, bytte sängkläder igår så kan vara därför. När jag vaknade imorse var dom fortfarande kvar, dom kliar inte eller så, men ser så läskiga ut, haha. Så går runt i långärmad för att slippa se dom, usch. Dom har helt enkelt förstört min dag. Det är dock skidor på tvn just nu, så det gör det hela lite bättre. Vi hörs!
Utanför mitt fönster - tagen i morse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0