Skriker halsen av mig


Kom nyss hem efter en middag på cafét, aldrig fel. Sjöng igenom låten till trivsel acapella och rösten skar sig vid den höga tonen, blev förbannad och typ skrek på mig själv. Lyssnade nyss på låten och insåg att jag sjöng i en högre tonart än låten gick i. Duktigt. Måste dock vila rösten eftersom den fortfarande inte riktigt återhämtat sig. Hade ju svinont i halsen för någon vecka sen, det gav sig efter några dagar men att sjunga höga toner ville den icke. Nog om det, imorgon hämtar jag upp Anny - hur många gånger har jag skrivit det? - tyskan som ska bo hos mig i fem dagar. Det betyder också att det är endast fem dagar kvar tills trivsel imorgon, herregud. Nu kommer några fler hem ifrån cafét så ska gå ut och kolla vad dom hålls med, vi hörs!
Vi ses snart igen Stockholm, älskade hufvudstad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0