Tillbaka till det vanliga


Hade världens bästa kväll igår, musiken var ganska dålig men vi dansade på i alla fall. Tidigare igår åkte Lucy hem, grät lite, och sedan mötte jag upp Mathilda och vi drog till henne för att fixa oss inför trivsel. Mitt uppträdande gick också bra, det kändes väldigt bra, alla var verkligen asbra! Filmade bara några eftersom mitt minneskort inte klarade av alla, men lägger upp dom någon dag. Ska även försöka återgå till min vanliga uppdatering nu när Lucy åkt hem igen. Nu ska jag ta en lång varm skön dusch och njuta av att jag är ledig idag, ikväll blire tonår! Vi hörs!
Kolla extra noga på han i rosa tights, blåa byxor och rött linne, det är min fysik och teknik lärare, hahaha! - trivsel 2011

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0