Alldeles för mycket


Sitter på golvet i mitt rum och gömmer (?) mig för solen. Helt omöjligt att se någonting på skärmen när jag sitter i sängen. Jag sitter dock ganska bekvämt här nere, haha. Idag har jag gjort ungefär precis det man ska göra på söndagar, ingenting. Eller ja, jag har faktiskt varit uppe på cafét och dekorerat cupcakes som jag sedan tog kort på, sedan hem och äta efterätt som jag också tog kort på. Känner mig riktigt fotosugen idag och funderade därför på att gå ut och fota mig själv lite, får se hur det blir med det. Klockan fem ska jag nämligen hjälpa till på en gudtjänst, eller ja, konfirmationen + att jag ska sjunga med skull. Nu ska jag i alla fall upp och hälsa på lillkusinen och så, vi hörs!
Det bjöds på god mat och ännu godare efterätt idag, det är aldrig fel, haha! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0