Den dagen vi alla längtar till


Skolfotot anlände hem till brevlådan idag, bokstavligen talat rusade in och letade rätt på brevet med fotona i. Jag är helt nöjd med båda bilderna, som jag skrev - tror jag - så ler jag inte, och jag ser därför ganska sur ut, på klassfotot, men det är nog ett av de bättre skolfotona jag har tagit. Från det ena till det andra, mitt rum är så stökigt det bara går, kläder överallt, så eftermiddagen/kvällen till ära ska jag städa. Dagen i skolan idag var också helt okej, skulle egentligen ha inställd idrott, och vi var överlyckliga. Killarna drog till pizzan och vi stannade kvar på skolan, där bjöds det också på muffin till efterätt - måltidens dag idag - som faktiskt var riktigt goda! Jaja, sedan när vi ätit fick vi reda på att dom fixat vikare, så vi tjejer var helt ensamma på idrotten, det gick det med! Nej, nu ska jag börja städa, vi hörs!
Alltså, bara jag som tycker att våran skolkatalog blir fulare och fulare för varje år?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0