Dumpad, dissad och lämnad


Haft en supermysig dag med Emmie, gjorde en kladdkaka, en mintkladdkaka till och med, som vi sedan provsmakade. Varit ute och pratat med Isak och Jonas en stund, och efter det drog Emmie hem. Igårkväll skulle vi ju som jag sa kolla på film, gick in i sovrummet och ser en sovande Emmie, väcker henne och sedan börjar vi kolla på filmen. Imorse när jag pratade om filmen kollade hon konstigt på mig och sa "va?! kollade vi på filmen?". Det gjorde uppenbarligen inte hon. Ikväll väntas hemmalagad pizza med familjen, och Emmie kanske skulle komma tillbaka hit igen och sova här inatt också, vi får se hur det blir. Nu ska jag fixa lite med bilder och sedan visa er, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0