Efter en hel dags väntan


Jag och Mathilda vaknade till solen, och vinden. Först såg vi inte att det var soligt, och eftersom det blåste som bara den så antog vi att det var dåligt väder. Sedan när Mathilda gick upp för att hämta något så märkte vi att solen sken, och jag som faktiskt tycker väldigt mycket om regn. På hösten vill säga, på sommarn får solen gärna vara framme! Vädret har blivit sämre och sämre och nu spöregnar det ute, vädergudarna är för en gångs skull på min sida. Nu har jag en hel del disk som väntar på mig, och sedan tyskaboken som jag skrev förut. Men det regnar i alla fall, tröstar mig med det...
Utanför mitt fönster just nu, mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0