En hel vecka utan plugg


Jag kan säga att jag har absolut ingenting emot ett långt skönt lov nu, passar mig utmärkt! Tänker inte slösa en minut åt att plugga - okejdå, söndagen innan vi börjar måste jag göra ett mattepapper som tar tio minuter att göra, men det räknas inte. Läste ut min bok förut, och tog en fika på cafét lite snabbt med Amanda, båda var dock helt inne i böckerna. Typiskt systrarna Nordström, Amandas fel, hon smittade mig någon gång i sjuan och nu maler jag lätt en ungdomsbok på en dag, en långvarig sjukdom alltså, haha! Hittade två resväskor i hallen som pappa nyss köpt så ska beslagta en av dom och börja packa inför Riga, lite i sista minut så här, åker på söndag, insane. Vet inte om jag sa det, mitt minne är lika bra som en guldfisks, men pengare i Lettland ser exakt ut som låtsaspengar, jag lovar, haha! Mitt rum ska också hinnas städas, ska även ut och köpa lite saker inför ikväll, och om två timmar ska jag vara på tonår, haha, lycka till flippy. Vi hörs!
.
Förlåt för att jag är världens sämsta bloggare - nej, vänta, Amanda är sämre - och inte ger er några bilder, men har verkligen levt i en helt annan värld dom två senaste dagarna, pluggat som en tok, vet inte vad som flög i mig. Sen så är inte vädret något vidare och när jag kommer hem ifrån skolan är det nästan redan mörkt. Ni ska få bilder, men inte just nu helt enkelt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0