Hela dagen lång


Gick raka vägen upp till cafét när jag kom ifrån bussen och sen hamnade jag där, med kaffe och en historiabok tillbringade jag många timmar åt plugg. Sedan kom Amanda och lillasyster och mig sällskap. Kom hem för en timme sen och då fortsatte jag plugga fram tills maten, nu har jag tagit en paus från pluggandet men ska snart fortsätta med det. Trodde inte mitt inlägg jag skrev från mobilen kom fram, men det gjorde det tydligen, i massor, jaja, nästa gång ska jag inte trycka så många gånger, men det laddade ju aldrig klart så jag trodde det inte fungerade på min gamla mobil! Igår letade jag ju efter hon som ska bo hos mig ifrån tyskland på facebook, men hittade henne inte. Hon heter Lucy-Ann och den ända jag kunde hitta som hade något liknande namn och samma efternamn var Anny och sen efternamnet. Amanda har ju varit i Tyskland förut, samma sorts resa som jag gör nu, och har därför några vänner på facebook som hon träffade där. Jag kunde inte se någon info om henne men Amanda och hon hade tydligen några gemensamma vänner och det gjorde att Amanda kunde se bilder, varifrån hon kom osv. Och hon kom ifrån oedheim och var född 1997 så det måste vara hon. Supersöt tjej, verkligen! Nej, jag tror inte ni bryr er så mycket om det men jag vart överlycklig, nu fortsätter jag med revolutionerna, får jag ett dåligt betyg på detta prov blir jag arg, på riktigt. Haha, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0