Istället för att vänta


Hade förmodligen det kortaste skoldagen hitills i åttan, slutade halv ett, hade endast fyra lektioner, varav två vi hade vikarier. Jag tror att våran klass för första gången faktiskt jobbade mer effektivt en vanligt trots att vi hade vikarie, varför behöver vi inte ta upp här, haha! Var även klar med veckans matte redan i tisdags så tog det lungt idag, sedan hade vi inställt sista och tydligen skulle precis alla bort idag så jag skulle bli lämnad ensam i väntan på bussen. Underbaraste Mathilda tog dock med mig hem till henne och där åt vi och kollade på tv, hann även med en promenad till hennes pappa där hon hämtade lite saker. Sedan spelade hon på sin gitarr för mig innan jag gick till bussen. Senare idag kommer Emmie hit och vi ska iväg till tonår för att käka tacos och umgås, sedan sover hon troligtvis hos mig. Nu ska jag fortsätta lyssna på musik och städa upp i mitt rum, åtminstone bädda sängen, haha! Vi hörs!
HAHAHA, jag dör varje gång jag ser den här bilden, dom gör i princip exakt samma min och dricker milkshake..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0