Jobbade på maxnivå


Halva veckan avklarad nu, förutom so provet på fredag så kommer det förmodligen bli ganska lugna dagar innan lovet. Fick reda på vad tyskan som ska bo hos mig heter, hittar henne dock inte på bild, varken på fb eller google, vill ju se! Fast troligtvis får jag en bild på henne imorgon, om ida har fått breven än vill säga. Började dagen med en livlig diskussion på bilden, angående biologin och grupparbetena, som sedan fortsatte på engelskan. Gjorde sedan pizza på hemkunskapen, mumsigt! Sedan jobbade jag och Agnes på maxnivå på matten för att försöka hinna bli klara med veckans planering så vi slipper ta hem över lovet. Har endast två korta sidor där vi inte heller ska göra alla talen kvar, och det ska vi nog hinna med på fredag, wie! Nu ska jag öva tyskaglosor och läsa om revolutionerna, vi hörs!
Finns det något bättre än ljuset i motsolsbilder? Åh, jag älskar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0