Känslan går inte att beskriva, saknaden är enorm


Att sitta och kolla på ett foto, endast ett foto i en halvtimme utan att tröttna, och bara längta sig tillbaka, det är kärlek. Älskade, fantastiska, underbara, saknade däldenäs.
.
Jag saknar däldenäs något så otroligt, finaste platsen på jorden, finaste männskorna på jorden. Satt och kollade på gruppfotot i en halvtimme, tänkte på alla minnen därifrån, nästa sommar blir mitt åttonde år på raken, otroligt. Jag älskar att vara på däldenäslägret, finns inget bättre.

Kom alldeles nyss hem från betel, mycket trevligt. Är en himla massa folk ute i vårat kök nu så ska alldeles snart gå ut och umgås med dom. Agnes åkte hem precis innan betel, så jag kramade henne hejdå efter en dag med en massa skratt - ovanligt, jag vet - gillar den tjejen. Imorgon väntas systerdag med Amanda - har jag skrivit det redan kanske? - blir nog spa, ut och fota, fixa naglarna osv. Jag tror i alla fall vi skulle ha detta imorgon, David är ju här, så dom planerna kan mycket väl ändras. Jag hör av mig imorgon igen, vi hörs!
.
Har inga bilder att ge er, jag är en hemsk männska..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0