Låt mig klara tonerna


Har nyss spelat spel med min lillasyster som är uttråkad till max, hon blev dock lite gladare när hon vann. Vi kan väl åtminstone låtsas att jag lät henne vinna, eller? Jag vann dock andra gången. Just för tillfället är jag nog precis som lillasyster, väldigt uttråkad. Förutom att jag lyssnar på musik gör jag just nu ingenting, eller jo. Jag gör mitt tappersta för att klara tonerna i someone like you eller åtminstone rolling in the deep, någon av dom iallafall. Jag vill så förbannat gärna sjunga someone like you på trivsel, men både den anledningen att jag förmodligen kommer att ha tjatat ut den helt tills dess och att jag inte är säker på tonen gör att jag tvekar. En sänkt version av rolling in the deep skulle dock fungera, men jag gillar ju höga toner. Får hoppas jag löser det på något sätt! Nu ska jag fortsätta med det tills något bättre förslag dyker upp, vi hörs!
Bild tagen i sommras, en helt random bild typ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0