Min bästa deppkompis


Världens vackraste bild på mig och Maria ligger ute på facebook, hade matrast och båda var allmänt depp så vi typ låg i en hög. Det fann våra klasskamrater väldigt kul, och Robin tog kort på oss, jag tyckte dock att det var en väldigt fin bild, gullig. Depphumöret försvann dock och jag blev på riktigt bra humör efter några lektioner. Hade mat och bak och gjorde världens godaste soppa, jag lovar, jag gillar inte ens soppa. Elin vägrade berätta sina kryddor och vi fick därför låta henne krydda soppan när vi inte såg, men god blev den! Elins specialare! Nu ska jag ägna mig åt svenskan som måste vara klar imorgon, lycka till filippa! Vi hörs!
.
Just för tillfället kan jag inte ladda upp bilder, försöker senare ikväll igen, då med planer inför imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0