Tjejen med humörsvängningar


Vaknade vid åtta, hade ett flertal nya meddelande och insåg att jag somnade igår ganska snabbt. Sedan somnade jag om och sov tills klockan tio, efter det orkade jag bara inte gå upp så log kvar i kanske en och en halv timme innan jag gick upp och duschade. Hjälpte mamma och faster med lillasysters kalas hon ska ha idag, dukade osv. Kom hem och åt och sedan hamnade jag här, datorn laggade och jag fick utbrott och kände för att slänga datorn i väggen, eller bara stänga ner skiten. Jag hade dock flera bilder som behövdes sparas, och lite andra viktiga saker som inte fick förloras, så jag fick sitta och vänta på att sakerna skulle sparas och mitt humör sjönk vill jag lova. Sedan stängde jag av allt och fixade iordning med kameran så att jag spelade in när jag sjöng, måste få veta på ett ungefär, inspelning med mobilen suger. Men det lät bättre än jag trodde med kameran och nu har jag startat om datorn och den är inte längre seg. Humöret är på topp igen! Bilderna får ni senare, för nu måste jag ut och kolla till lillasyster och dom andra hur det går, skattjakt, wiee! haha, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0