Utan leende på läpparna


Är på riktigt galet humör idag, rastlös och superduperjätteglad, och jag vill faktiskt påpeka att det är till och börja med måndag, och sen har vi kemi också, vem blir glad av sånt? Jag fann till och med franska rev. intressant, filmen som våran solärare sa skulle vara tråkig var intressant. Allt är förmodligen tack vare skolfotot, fick se det idag, eftersom alla lärare fått hem skolkatalogen idag, och för förmodligen första gången någonsin såg jag normal ut. Jag är nöjd med mitt skolfoto - och bara för det så är säkert mitt privatfoto jättefult - jag ler dock inte. Annars har dagen varit riktigt bra, jag kommer ägna denna eftermiddag/kväll åt att skriva klart min svenska uppsats, wiee. Om vi bortser från det och att mitt hår är helt pucko idag så har jag haft en superdag! Vi hörs!

Jag just nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0