Sorterar böcker


Har ingenting värt att skriva egentligen. Väntade på bussen i en och en halv timme med några, alltid lika trevligt. Fick reda på engelska provet idag också, och blev riktigt nöjd faktiskt. Just nu sitter jag och sorterar böcker, på en fredagkväll? Jaja, Emmie skulle nog komma över och göra mig sällskap, och då slipper jag mina stora bekymmer med hur jag ska få plats med alla böcker. Förövrigt pryder storbrittaniens flagga mina naglar ännu en gång, jag måste dock ta bort allt på ena handen där det blev fel. Ha en fin fredagskväll och hoppas ni gör något betydligt roligare än vad jag gör, vi hörs!
.
Kamerabatteriet ligger på laddning så imorgon ska här fotas, låt nu bara vädret bli bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0