Älskade helg


Fredag, underbara fredag! Som om det inte var nog med att det är helg så har vi riktigt bra lektioner på fredagar. Inga killmelektioner vill säga. Jag har varit på superduperbra humör hela dagen, tills vi slutade. Agnes och Mathilda (med h) var så underbara och väntade med mig, killarna jag åker buss med varje eviga dag väntade med oss också. Felix och Moa stannade också kvar, Moa skulle med sin kille hem, och varför Felix stannade är av oklar andledning. En väldans massa folk var det i alla fall. Efter ungefär en timme och en kvart drog jag mig mot halla för att leta reda på Matilda (utan h) och Eme. Annars har dagen varit lugn. Amanda kom hem och vi spaade lite för oss själva och jag läste en bok. Nu ska jag mysa lite med familjen, ha en fin fredagskväll! Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0