Älskade, saknade prov!


Fick ju jaga småttingar förut, regnet öste ner när vi hade kommit fram, det droppade från mitt hår. Mina kläder var genomblöta och ja, mitt humör sjönk när alla sprang runt och skvätte lera och skulle hoppa i varenda vattenpöl som existerade. Jag som trodde att "ja, nu regnar det, vi är nog innomhus iallafall" hade på mig jeans, men dom klarade sig faktiskt. Nu snart ska jag sova, svenska uppsatsen höll mig uppe lite för länge igår och jag försov mig i morse tack vare det. Att jag sedan kom på att vi inte behövde lämna in den förens på torsdag fick mig lite småsur. Imorgon väntas matteprov och efter skolan SO plugg, började idag men gav upp. Jag är en sista minuter människa, det är så jag lär mig bäst.Har förövrigt skolfoto på torsdag, funderar på mina svarta jeans och någon instoppad tröja + halsduk, hata skolfotografering. Så fort jag tagit fotot ska en bra bit av mitt hår försvinna, har inte vågat klippa mig innan skolfotot. Måste också färga det snart, men jag lärde mig av förra årets misstag, färga efter skolfotot, ifall något går fel - till exempelt, man får orange hår. Dock ska det bli brunt denna gång. Sedan måste jag leta reda på mitt minneskort så jag kan bjuda på lite bilder ifrån helgen - som om tänker ni nu, jag som alltid lägger ut bilder två månader efter att jag tagit dom. Ska bättre mig på det. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0