Alternativ låt


Ojdå, jag som hade tänkt ut en lugn dag med mig och en massa fin musik, istället blev jag påmind av mamma att jag skulle upp till cafét och jobba efter skolan. Så där hamnade jag i någon timme, bakade och fixade lite smått, hann också läsa min bok. Sedan efter det drog jag hem och övade lite på en låt jag planerar sjunga på trivselkvällen. Trivselkvällen tror jag har förklarat det förut, men tar det igen, det är lite lekar för niorna i början, även någon lek för hela skolan, sen är det uppträdanden, sen efter det är det lite typ, disco - haha, kom inte på någon bättre förklaring - och dagen efter är man ledig. Under en viss tid måste alla på skolan - förutom dom som är sjuka eller bortresta - vara där, fungerar alltså lite dom skoltid, fast det är på kvällen. Det är alltid på torsdagar och man är alltid ledig på fredagen. Detta år kommer dock bli lite speciellt då jag ska ha med mig en tysk - typ utbytersstundent liknande - dit. Tillbaka till saken, jag övade lite på den alternativa låten - har inte bestämt mig än - sen kom pappa och sa att jag skulle följa med på möte, angående tysklands resan - alltså utbytesstudent grejen - på skolan. Så det gjorde jag, och nu är jag hemma och har nyss ätit lite. Ja, det var väl typ min dag, haha. Vi hörs!
.
Trivselkvällen är i november, ifall någon trodde att det var nu, i mitten/slutet av november är den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0