Åter igen


Sitter och har fastnat med den här idrottsloggboken. Ska planera en egen lektion som bara gäller för mig själv, ska alltså skriva en massa saker jag ska göra, ingen annan i klassen utan bara jag. Detta ska vara klart imorgon då vi ska lämna in dom. Hitills har jag bara kommit fram till uppvärmning och lite på själva huvuddelen. Min högra vad gör hemskt ont, så jag kan inte använda mig av någonting med ben. Det gör det hela lite svårare, men kör på mycket styrka, armhävningar, situps osv. Annars har jag bara suttit i skype och pluggar hela eftermiddagen, drog också ut med killarna och Emmie ett tag och pratade lite, idag igen. Min svenska är inte heller klar så den måste jag skriva i lite också, vi hörs!
En till bild ifrån i söndags, älska hösten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0