Dåligt, bra, avundsjuk


Kände absolut inte för att blogga förut, var sur och allmänt trött. Pratade lite med maria, som varken gav mig medlidande eller uppmuntring. Eller jo, tydligen, för det dåliga humöret försvann. Hade myslektioner i början idag, killarna var på möte så vi firade lite. haha! På bilden hade vi på svagt ljus och sedan hade vi levande ljus, sen fick vi måla fritt. Skicka iväg killarna på möte oftare säger jag bara, dom uppskattade att slippa bilden, vi uppskattade att slippa dom. Klassen har väl inte varit helt på samma sida denna vecka. Så kan det gå. Nu funderar jag på om jag ska börja på en ny bok, eller om jag bör fixa lite med min design. jaja, vi hörs!
Åh, jag måste verkligen skaffa mer vardagsfoton, ut och fota tjejen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0