Det är jobbigt


Det är konstigt att när man inte har några pengar - som jag just nu - då blir man jätte shoppingsugen. Allt det där i förra inlägget vill jag ha, allting! Fast, för det första jag skulle inte ha råd - sorgligt nog inte ens till ett av dom där plaggen - för det andra så skulle jag inte ha plats, visst, om jag bytte ut allting, men jag köpte ganska nyss en bra massa plagg i stockholm. Fast det är klart, om någon gav det till mig, ja, kanske skulle man tacka ja. Kanske. Snyggt var det i alla fall, enligt mig, det mesta var sånt-där-som-filippa-bor-i-helst-året-runt, speciellt dom där svarta shortsen, huuur underbara? och dom andra shortsen också, inte riktigt min stil med orange - mathilda skulle älska mig i flera år framåt - men åh, vad snygga. Ponchon som jag förmodligen skulle drunkna i, alla byxor - framför allt dom med hög midja, mums! - som jag skulle diska i år framåt för. Åh, ibland undrar jag om det inte vore bättre att alla gick nakna, enklare och billigare. Fast kanske inte. Det mest sorgliga av allt är att allt det där kom ifrån bara H&M, tanken på hur mycket mer snyggt som finns på Gina, Modekungen - som jag aldrig handlat ett plagg ifrån, men har snygga kläder -, Cubus, Vero Moda - samma som på modekungen - osv. Hemska tanke. Slut på shoppingbabbel från mig nu, haha, ja vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0