En av mina favoriter


Värst vad jag bloggar idag, men har ingenting bättre för mig. Har suttit med testbloggen hela dagen, tagit bort och flyttat dit, ändrat lite och förbannat mig själv över att jag tog bort en viktig sak ifrån kodmallen utan att kopiera först. Klantigt, men jag löste det. Förut bjöds det på pizza för hela slanten, fick också en present i efterskott av Mona. En av mina favoritböcker som vi hade här hemma tidigare men som kommit bort, så det passade jättebra med den boken. På tal om böcker så väntar jag fortfarande på dom resterande en prinsessas dagbok 5, 6, 7, 8, 9 och 10. Under dagen har jag också hunnit med att redigera lite bilder, men dom ger jag er imorgon i ett tidsinställt. Imorgon är det marken som gäller, ska hjälpa till på cafét några timmar och sedan stå och sälja lotter åt skull i någon timma. Nu återgår jag till testbloggen, vi hörs!
Den här och bilden i förra inlägget är tagna förra helgen när solen sken och jag plockade upp äpplen från marken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0