Favoritsyssla


Kände att jag verkligen inte ville gå upp imorse, var så förbannat trött! Trots det kom jag ju upp och blev klar riktigt snabbt, hann ju till och med uppdatera imorse, fantastiskt! Hade biep och klådde bråtner - mitt mål i livet - den typen sprang mycket längre än vad jag trodde, men jag slog honom! Sedan direkt efter körde vi idioten, tyckte inte om min idrottslärare just då vill jag säga. Fick en hemsk huvudvärk, kändes som migrän, fick gå till skolsköterskan och lägga mig i ett speciellt rum där. Missade ingenting förutom biologin, mitt favoritämne, haha! Hade en lång dag i skolan idag kände jag, inga speciellt långa raster direkt. Hata torsdagar. Alldeles nyss gick jag i alla fall ut och mötte timmy, robin och matilda, satt och pratade och skrattade, robin var lite rastlös eftersom han missade robinson, haha! Nu väntar min säng, är helt slut i kroppen och huvudvärken känns fortfarande väldigt svagt, så vi hörs!
Saknar nästan vintern lite, eller längtar kanske man ska säga, den är mysig, fast den får gärna vara kort, hoppa över slasket och vara inte ända till mars, snälla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0