Hurra för prov!


Kom hem för ett bra tag sen, åt lite innan jag fortsatte med att radera logginlägg på facebook. Ute är det storm, bokstavligen, blåser som in i helvete! Sitter med musik i öronen för att slippa höra det. Har absolut ingenting som är värt att skriva. Kanske att jag älskar tisdagar - och har alltid gjort, fattar inte hur skolan lyckas, just tisdagar är alltid bra - härliga lektioner, större delen i alla fall. Att mat & bak inte var något vidare i dag när vi fick göra köttfärssås och spagetti, ingen höjdare enligt mig. Att jag håller på att bli sjuk. Eller varför inte att vi lyckades pricka in tre prov - hefrhirfhrij - på en dag, en dag! Lyckat. Fast vi lyckades få våran engelska lärare att flytta på engelska provet, till veckan därpå. Bäh för prov. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0