I väntan på bussen


Började dagen med håltimme - vilket jag skrev imorse - avslutade dagen med hål också. Hade sista lektionen inställd så jag, Jennie och Daniel väntade på bussen i en timme. Sedan åkte jag med den upp till samhället och där gick jag av och träffade morfar och mamma. Sedan fikade jag där, pratade lite med morfar, sedan åkte jag och mamma hem. Väl hemma upptäckte jag att min skitunge till lillasyster hade ätit upp min choklad, jahaja. Nu väntar en svenska novell och lite städning, kanske lite te och kladdkaka på det, vi hörs!
Pizzasugen tjej. Fattar inte hur ni degerforsare klarar det, vart man än vänder sig finns det ju pizzerior, usch vad hungrig man blir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0