Jobbigt värre


Sitter och raderar alla inlägg på min logg på facebook. Helt otroligt hur lång tid det tar, jag har precis kommit in på 2010, och det faktum att jag började använda mig av facebook 2009 betyder att jag har lite att göra. Ska försöka hinna klart ikväll i alla fall. Dagen har varit riktigt tråkig, kom hem från skolan, la mig och somnade, vaknade halv sju igen och sedan satte jag igång med loggen. Kändes ovärt att blogga om det, men tänkte att ni skulle få ett inlägg idag i alla fall. Jag tror också att jag håller på att bli sjuk, är helt slut hela tiden, vill bara hem när jag är i skolan. Får hoppas att det går över snart, saknar att orka blogga varje dag. För just nu orkar jag inte med att blogga fyra gånger per dag. Jaja, nu ska jag fortsätta, vi hörs!
Älskade höst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0